Wednesday 10 December 2014

نور حياتي

نورهان اختي العزيزة ;
   انتي اجمل حاجة في الدنيا المعفنة دي اللي دايما بتضلم فجأة عشان تديكي فرصة يظهر نورك اللي منورلي حياتي.
مش بطمن غير لما اعرف انك موجودة جنبي ; بالرغم من انك عصبية و انا اكتر شخص انتي بتتعصبي عليه لكن انا مستعدة استحملك حياتي كلها !
عمري ما هزعل منك ; ممكن يكونوا شوية نرفزة و هيمشوا بعيد اول ما تيجي عليا بضحكتك المسكرة :)
انا عايزة اشوفك احسن واحدة في الدنيا و مستعدة اقدملك اي شئ اقدر عليه.
الحب مش لازم ولد وبنت بس !!!! الحب مفهوم اشمل من كده بكتير ; الحب هو اني اغطيكي بليل و اقلق لامتحانك حتى اكتر منك. ... اسمعلك دروسك و انا عندي امتحان تاني يوم و مش لاحقة اخلص. ... اتنرفز عليكي و اصالحك ببوسة الصبح. .. اجيبلك كيكة لعيد ميلادك فتحسسيني اني جبتلك الدنيا كلها ... تستحملي حكاياتي الغبية طول الليل و تشتغليلي منبه ايام الامتحانات .....الحب هو كل الحاجات الصغيرة دي اللي بتحصل من غير تفكير من غير تكلف من القلب و بس من غير مالعقل يلعب اي دور فيها !
ربنا يحفظك ليا يا اجمل حاجة فالدنيا و يوفقك السنة دي يا رب :)

No comments:

Post a Comment