Tuesday 6 January 2015

شوربة عدس !!

الجو برد … السرير البطاطين كتير … الشبابيك بتخبط … الدور التاسع سيئ … الهواء بيبعت رسايل انا سامعه صوته مستعجل … يمكن ده مش صوت الشبابيك بتخبط فبعض ده اكيد صوت الهوا بيخبط عليا عشان يوصللي الرسالة ! لكن من مين !!!!! 
المدونة بتدفيني … هأخد بريك من المذاكرة … الفارما مرهقة عقلي مجهد و انا لسه في اول محاضرة ! اللهم علمنا ما ينفعنا و انفعنا بما علمتنا .
المدونة وصلت ل 40 مشاهدة في يوم واحد … و اجمالي اكتر من الف مشاهدة ! الرقم يبسط.…الناس الحلوة <3
الشارع فيه ناس …الساعة داخلة علي اربعة الفجر ! هوناً علي من لا دار لهم !
عايزة اتعرف علي ناس جديدة … اعمل حاجة جديدة … ممكن اتعلم موسيقي في قيثارة و هناك يكن يكون مكان مناسب اتعرف فيه علي ناس من عقليات مختلفة … اصحابي مش اصحاب مجرد زملاء مش عايزة اضيع اجمل سنين عمري و انا حابسة نفسي في دايرتهم ! المدونة حلوة … الناس هنا زي هي نفسها صديقتي الصدوقة !
بيتهيألي كده تمام كله في الخلاط و يكون عندي شوربة عدس اتدفي بيها :D :D

No comments:

Post a Comment