Monday 31 December 2018

3 ايام



باقي من الزمن ثلاثة ايام و اتم ربع قرن ... 25 سنة يا هبة!!!!
ماشي .... مش عملت حاجة :D

اعتقد اني حاليًا قافلة الفيسبوك فالناس اللي هتقوللي هابي بيرز داي هيقل تلات اربعه مثلًا !!!
عادي برده ... ما مش هيفتكر غير الناس القريبين مني بس :D

انا يارب عايزة لستة امنياتي السنة دي احقق نصها طيب :D

ممكن ربعها طيب :D

طيب انا من 3 سنين مثلًا كنت كتبت تدوينة عن امنياتي اللي معظمها لسة امنيات !
مش عايزة اكون لوحدي فعلًا ... بنسبة كبيرة حواليا ناس حلوين و كويسين و كل حاجة !
بس انا لسة مش لاقية فيهم ونس يمكن !
طيب خلاص ... بقرأ كتير الفترة دي .... حفظ قرآن ما هو ونس برده....
بتعلم اعزف على العود بقالي فترة و بدأت اطلع حاجات ظريفة :D

فقدت السنة دي حاجات ... اشخاص .... والدي ...
بس الحمد لله برده مش معترضة خالص ... انا راضية جدًا و مؤمنة ان ده خير !
ما ربنا اكيد مش هيأذي حد من عباده ... يعني مدينا النعم دي كلها مش هنسيبها و نمسك فالحاجات الصغيرة.... الفقد نفسه ممكن يكون نعمة مش مدركين لها!!
25 رقم ظريف بس خايفة ...
"الذين ضل سعيهم" ... بسعى كتير جدًا بس خايفة اكون ماشية غلط ... محتاجة ارجع ارتب اولوياتي تاني !
ممكن السنة الجاية ارجع لك يا مدونتي العزيزة و يكون ربنا كرمني باللي نفسي فيه .... ونس ؟ اهداف اتحققت ؟ وظيفة جديدة؟

اقابلك في السادسة و عشرين بإذن اللي اداني قوة اني اعدي 25 سنة :)

No comments:

Post a Comment